MIMIR

Deep Dive -casekilpailu on tapahtuma, jossa opiskelijat ratkovat yrityskehitykseen liittyviä ongelmia. MIMIR Fellows on puolestaan ohjelma, joka edistää deep techiä ja tutkimuksen kaupallistamista.

Käytimme klippejä MIMIR Fellows tapahtuman aikana olleista esityksistä, sekä molemmissa tapahtumissa järjestämistämme haastatteluista. Nämä yhdistämällä loimme MIMIRille brändifilmin, jonka tavoitteena on esittää heidän missionsa mielenkiintoisena visuaalisena pakettina.

Deep Dive case competition is an event where students solve real business development challenges faced by research-based startups and future spinouts. MIMIR Fellows is a program related to deep tech and research commercialization.

We used sound bites from various speakers at MIMIR Fellows, as well as conducting interviews in both events, to create a holistic overview of MIMIR’s mission and values as a forerunner in turning the world into a better world through research.


Client: MIMIR Fellows
Production company: Tuohimedia

Director: Aaro Lahtinen
Script: Ahmed Hadi & Ghita Wallin
Camera Assistant: Vili Haapaniemi & Toomai Virtanen
Colorist: Tino-Viljami Vanhala @ Framenoir
Music: Epidemic Sound